elektronikus ügyintézési portál
Tisztelt Ügyfelünk!
A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.
Az 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez,
- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán,
- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során,
- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatok
ellátó szervezetekkel,
- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás,
- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása,
kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.
Az önkormányzat adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati
csatornán keresztül biztosít támogatást.
Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.
Olaszyné Fülöp Anita
Vissza...