elektronikus ügyintézési portál


Tisztelt Ügyfelünk!

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

Az 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez,
- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán,
- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során,
- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatok
   ellátó szervezetekkel,
- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás,
- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása,
   kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

Az önkormányzat adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati
csatornán keresztül biztosít támogatást.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.

Olaszyné Fülöp Anita


Vissza...